تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 مطالب مرتبط :

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش

از بزرگترین بازارهای جزیره زیبای کیش بازار مروارید کیش است و دارای یک طبقه می باشد و از بناهای دوره‌ی هخامنشی  و هنر معماری باستانی ایران الهام گرفته شده و ساخته شد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس گردید.  بازار مروارید کیش دارای دوازده ورودی و هشت بازارچه است که هر یک از بازارها با نام‌های ایرانی،پرسپولیس،  آپادانا،پارس، پاسارگاد، بیستون، تیسفون، آریا و  ایران می باشد. تالار مرکزی و اصلی با هنرهای مس کاری ، گچ‌بری،  سنگ‌کاری و با آب‌نمای زیبا تزئین و طراحی شده . بازار مروارید کیش با ۲۰۸ غرفه  و همه غرفه ها دایر و فعال می باشند. در اکثر شبها بازار مروارید کیش برنامه قرعه کشی و اجرای زنده موسیقی دارد و مورد استقبال مسافران و گردشگران تور کیش می باشد.

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش 94

 

 

هتل شباویز کیش

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش ابتدای جاده دنیا قرار گرفته است و در بخش جنوب شرقی جزیره دیدنی کیش به وسعت 20000 هزار متر مربع قرار گرفته است . هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب خیلی مرتب و تمییز دارد. هتل شباویز کیش مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و رستوران هتل شباویز کیش با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. هتل شباویز کیش به مراکز خرید و سواحل زیبای کیش نزدیک می باشد و به آسانی می توانید به این مناطق دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط :

تور کیش 94

تور لحظه آخری کیش

 

هتل پارسا مشهد

 

هتل پارسا مشهد سه ستاره

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد هتلی تمییز و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در تقاطع شهید صیاد شیرازی ساخته شده است. هتل پارسا مشهد دارای 228 اتاق می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. هتل پارسا مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه هتل , مجهز به سیستم تهویه , خشکشویی و لباسشویی برای مسافران تور مشهد که در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , صرافی , سالن بدنسازی , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , مرکز خرید , سرویس رفت و برگشت ویژه حرم مطهر و دیگر امکاناتی که ویژه مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد تدارک دیده شده است.

مطالب مرتبط :

 

 

 

سواحل قشم

 

savahele qeshm

سواحل قشم جزیره قشم با مساحتی تقریبا به ۱۵۰۰ km مربع، بیشترین کرانه‌ها , سواحل را در میان جزیره های خلیج فارس به خود اختصاص داده است. سواحل زیتون، جزایر ناز، سیمین، سوزا، شیب‌دراز، مسن، سلخ و دوستکو از جاذبه های دیدنی سواحل جزیره قشم به شمار می آید. از ویژگی‌های سواحل جزیره، متنوع بودن ساحل های صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی و سواحل جنگلهای حرا جزیره می باشد که این نوع خصوصیات به‌ صورت یک جا در کمتر جزیره‌ای دیده  می‌شود. از دیگر سواحل جزیره قشم , سواحل شنی و ماسه‌ای نقره‌فام و سیمین براق می باشد. متنوع بودن ساحل صخره‌ای ریگو که به ساحل لاک‌پشت‌ها نیز معروف می باشد از سواحل دیگر زیبای جزیره قشم می باشد که لاک‌پشت‌ها در این ناحیه برای نفس‌گیری و تغذیه به روی آب می‌ روند.

مطالب مرتبط :