تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا و در سال 1388 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل پارمیدا مشهد به گونه ای است که مسافرین تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) باید فاصله ای 18 دقیقه ای را طی کنند، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه می باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد به امکانات لوکسی مجهز شده است، همچنین در لابی هتل بزرگترین آکواریوم هتلی ساخته شده است که فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافرین تور مشهد مرداد 94 به ارمغان خواهد آورد. برخی از امکانات این هتل لوکس که برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد فراهم شده اند کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای متنوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی می باشند. هتل پارمیدا مشهد برای فراهم کردن اوقات خوش و به یاد ماندنی برای مسافرین تور مشهد تابستان 94 امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی را در فضای هتل خود پیاده سازی کرده است. اینترنت وایرلس نیز در فضای لابی هتل در اختیار آن دسته از مسافرین تور مشهد 94 که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت که در صورت استفاده از آن باید هزینه اش پرداخت شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 24 ، هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

 

سرزمین عجایب در مشهد

مجموعه سرزمین عجایب مشهد از مجموعه های گردشگری تور مشهد 94 در فضایی به مساحت 2500 مترمربع در خرداد ماه سال 1386 در شهر مقدس مشهد افتتاح گردید. این مجموعه در منطقه نمونه گردشگری سپاد واقع در خیابان خیام شمالی مجتمع تجاری الماس شرق می باشد که در دو طبقه دایر است. در این مجموعه تعداد 10 دستگاه اصلی و بیش از یکصد بازی رایانه ای و جایزه ای گنجانده شده است که با تنوع رنگ و دکوراسیون بسیار جذاب توسط شرکت های خارجی راه اندازی شده است.این مجموعه تفریحی از ساعت 9 صبح تا 24 پذیرای مسافرین تور مشهد تابستان 94 می باشد.

 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد که نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش مرداد 94 , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش 94 در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

 

 

 

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

مجموعه ورزشهای ساحلی پلاژ آقایان کیش از جمله مجموعه هایی با مساحتی تقریبا 10000 مترمربع در ساحل شمال شرقی واقع شده است و دارای 3 زمین والیبال ساحلی ، یک زمین فوتبال ساحلی ، پلاژ آقایان ، امکانات و تجهیزات قایقرانی پاروئی ( تورینگ  - کانو ) ، دوش های سرپوشیده و روباز  ، بوفه ،رختکن ،  اتاق ماساژ ،  نمازخانه دارد .  وجود ناجی غریق ،  ایمنی و اطمینان خاطر مردم و مسافران تور کیش تابستان 94 را به همراه داشته است . پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است که هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی آموزش شنا دارد.  نورپردازی و بوفه پلاژ  ، دوش آب شیرین، برای استفاده در هنگام شب از خدمات و امکانات این پلاژ کیش در تور کیش 94 می باشد. 

آدرس مجموعه ورزشی ساحلی کیش : خیابان گلدیس – پشت مجتمع مسکونی آب و برق

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

 

حمام شهر تاریخی و قدیمی حریره کیش

حمام شهر تاریخی و قدیمی حریره

حمام شهر تاریخی و قدیمی حریره از مکانهای توریستی و گردشگری تور کیش 94 می باشد که شامل شهر تاریخی حریره کیش می باشد. بقایای این اثر تاریخی که معروف به به شهر تاریخی و قدیمی حریره می باشد،در آثار کشف شده این شهر تاریخی از قرن 4 4 تا 9 هجری قمری مانند مرکز خرید دارای رونق بسیاری بوده است. ساختمان حمام دارای مساحت 500 متر می باشد که قسمتهایی مانند اتاق کارگران حمام و انبار دارد. گرم خانه و تون حمام در جنوب این شهر تاریخی وجود دارد . در بخش جنوب گرم خانه دو خزینه بزرگ و کوچک وجود دارد . مسافران تور کیش مرداد 94 از بازدیدکنندگان این اثر تاریخی می باشند.