تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل آنا کیش


هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد که در میدان امیر کبیر واقع شده است. فاصله هتل آنا تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه است. از امکانات هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش روم سرویس 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، لاندری، سالن کنفرانس، مینى بار و صندوق امانات، امکان استفاده از کانال هاى ماهواره اى در داخل اتاق ها، گشت سیاحتى جزیره، گشت بازارها، پارکینگ، سالن ورزشی و... می باشد.

اسکله تفریحی کیش


اسکله تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش به روش شمع فلزی و عرشه چوبی با چهار فضای اقماری بدست متخصصان ایرانی ساخته شده است. طول اسکله 437 متر و عرض آن 18 متر می باشد. در اسکله تفریحى مجموعه اى از امکانات تفریحى عیارتند از جت اسکى، قایق هاى پدالى، قایق هاى ماهیگیرى، قایق هاى پارویى، سه چرخه هاى آبى، امکانات غواصى و قایق هاى کف شیشه اى وجود دارد. از روی اسکله تفریحی کیش می توان آبزیان مختلف را از جمله لاک پشت های بزرگ جثه، سفره ماهی های بزرگ، انواع ماهی ها و انواع پرندگان دریایی مشاهده کرد. این اسکله در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار گرفته است که مورد استقبال مسافران تور کیش قرار گرفته است.

باغ پرندگان کیش


باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد. باغ پرندگان در سال 1380 در زمینی به وسعت 3 هکتار احداث گردید. باغ در دو قسمت جداگانه، فضایی مناسب را برای نگهداری پرندگان فراهم کرده است. بازدیدکنندگان در اولین بخش با عبور از مسیرهای سبز و زیبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را می بینند و با مطالعه مطالب درج شده بر روی هر قفس، اطلاعات جامع و مفیدی درباره زیستگاه، نوع تغذیه و ویژگی هر پرنده به دست می آورند. دومین بخش محوطه ای است زیبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضای مناسبی را برای پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است. در این باغ بیش از 57 گونه از پرندگان قاره های آسیا، آفریقا و امریکا نگهداری می شوند. در برکه وسط باغ فلامینگوها، پلیکان های پاخاکستری و سفید درنای تاج دار، ایبیس، قوها و انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد در محیطی کاملا طبیعی، مناظر کم نظیر و زیبایی را در برابر دید گردشگران تور کیش قرار می دهد. از دیگر گونه ها در باغ پرندگان کیش می توان به طاووس ها، انواع طوطی های سبز، کاسکو،  کاکاتوآلبا، ماکائو، طاووسک ها، قرقاول چینی، پنگوئن های پاسیاه، توکان و مرغ شاخ دار تمساح گاندو یا پوزه کوتاه، آهو و میمون اشاره کرد.

پارک دلفین های کیش


پارک دلفین های کیش

مجموعه تفریحی پارک دلفین های کیش در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه‌های  مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران می باشد. در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن، که در مجموع 21 نوع پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم 18000 متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند. فضای سبز پارک دلفین شامل بیش از 100 گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از 25 گونه کاکتوس و سایر گیاهان است.

کشتی یونانی کیش


کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره کیش یک کشتی بزرگ در سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده است که به کشتی یونانی معروف است. کشتی یونانی کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد. این کشتی در 4 مرداد 13455 در نزدیکی روستای «باغو» به گل نشست. این کشتی در سال 1322 توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شد. وزن کشتی در هنگام ساخت 70611 تن و طول آن 1366 متر بوده است. این کشتی بین مالکان انگلیسی و ایرانی مختلفی دست به دست شده بود و آخرین مالک آن یک یونانی بود. نام‌های کشتی به ترتیب «امپایر ترومپت»، «نچرالیست»، «کوروش پارسی»، «همدان» و در هنگام به گل نشستن «کولا اف» بوده‌است. علت به گل نشستن کشتی همچنان در پرده‌ای از ابهام است. کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد و گذشت زمان کشتی را دچار فرسودگی کرده است. قسمت تحتانی کشتی که در آب است بر اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده و هر آن ممکن است فرو افتد.

پارک ساحلی کشتی یونانی کیش در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امکاناتی چون آمفی‌تئاتر، کافه تریا، رستوران ایرانی و لبنانی، غرفه های فروش تنقلات، ایستگاه های کرایه اسکیت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشی در محیط پیرامون کشتی یونانی در دست احداث می‌باشد.