تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. تور کیش مهر 94 این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین تور کیش مهر 94 محترم می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی تور کیش آبان 94 در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران

تور کیش آبان 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش از تور کیش آبان 94 جمله هتل های دو ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل با موقعیت استثنائى (روبه روی پاساژ مروارید) و نزدیک بودن به بازارها و مراکز خرید در جزیره آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى

تور کیش آبان 94 مى باشد.

هتل پانیذ کیش

این هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 15 دقیقه فاصله دارد . تور کیش آبان 94دارای محیطی جالب با ساختمان هایی به سبک اسپانیایی می باشد که به صورت بلوک بلوک از هم جدا گردیده و هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. هتل پانیذ برای گردشگران تور کیش آبان 94 یکی از مناسب ترین هتل ها از نظر قیمت می باشد با توجه به اینکه امکانات خوبی ارائه می دهد.

هتل پانیذ کیش

امکانات تور کیش مهر 94 رفاهی این هتل شامل رستوران ، کافى شاپ ، روم سرویس به صورت 24 ساعته ، خدمات مینى بار در داخل یخچال ، 50% تخفیف بلیت پارک پرندگان و پارک دلفین ها ، ترانسفر فرودگاه و استفاده از خدمات تور کیش مهر 94 تفریحى داخل هتل است

گشت هاى تفریحى هتل شامل : گشت جزیره و کشتى طاووس همراه با موزیک و شام با تخفیف ویژه می باشد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره تور کیش آبان 94 و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است تور کیش آبان 94 از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید تور کیش آبان 94 هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تور کیش آبان 94 صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش تور کیش مهر 94 از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمینى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوک مجزا با 3.000 متر زیربناء ساخته شده است که در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوک به صورت پلکانى در دو طبقه و یک طبقه و همکف مى باشد. موقعیت مکانى هتل در محلى واقع شده تور کیش مهر 94  که بدون نیاز به تاکسى ، گردشگران مى توانند از بازارها و مراکز تفریحى بازدید نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آید

هتل دریا در کیش مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بوده و مقابل کارتینگ اتومبیلرانى قرار گرفته است تور کیش مهر 94 و آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


جاذبه های گردشگری مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد باغی زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد که با علاقه شخصی آقای موسوی ساخته شده است. تور مشهد آبان 94 این قسمت از مشهد فضایی برای برنامه های آموزشی بسیار مناسب می باشد و فضای باغ از شاهنامه فردوسی الهام و طراحی شده است . این باغ زیبا در اصل به شکل موزه می باشد که مسافران

تور مشهد پاییز 94 از علاقه مندان و بازدیدکنندگان این باغ می باشند. این باغ شامل : شاهنامه نگار خانه , آلاچیق زیبا , چادر هایی با طراحی و چیدمان داخلی ترکمن , سالن غذاخوری و دیگر بخش های دیگر تور مشهد آبان 94 می باشد.

آدرس: مشهد مقدس , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد


پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. تور مشهد مهر 94 این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران

تور مشهد آبان 94 بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد آبان 94قرار گرفته است.


روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد تور مشهد مهر 94 در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده کارده به کلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حکیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است. تور مشهد مهر 94 این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد تور مشهد آبان 94 که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت تور مشهد آبان 94 که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.



روستای مج مشهد

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران

تور مشهد آبان 94 از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده است و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.