تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل 4 ستاره گرند کیش


هتل 4 ستاره گرند کیش

هتل 4 ستاره گراند در موقعیت بسیار خوبى نسبت به دریا و بازارهای جزیره کیش قرار دارد که مسافران تور کیش می توانند این مسیر ها را بدون وسیله ی نقلیه طی نمایند. اتاقهاى هتل از دید دریا برخوردار بوده و اکثرا داراى تراس مى باشند. این هتل از پذیرش میهمانان عرب معذور می باشد. هتل گراند با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب پذیرای میهمانان محترم تور کیش نوروز می‌ باشد. رزرو این هتل چارتر و غیرقابل کنسل می باشد و برای مسافران تور کیش که به تور های چارتر بیشتر اهمیت می دهند مناسب است.

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

قیمت های اعلام شده علی‌ الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابه التفاوت قبل از ورود مسافر تور کیشبه هتل، دریافت خواهد شد. 
برای رزرو یک شب اقامت، باید قبل از انجام رزرو هماهنگ شود، در غیر اینصورت رزرو کنسل می باشد. لازم به ذکر است باتوجه به متغیر بودن نرخ ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می گردد. مسافران تور کیش می توانند تور کیش را برای سفر به کیش انتخاب کنند و اقامت خوشی را در این هتل داشته باشند.

تور کیش پاییز 95 | تور کیش مهر 95 | تور کیش آبان 95 | تور کیش آذر 95

هتل 4 ستاره گرند کیش

هتل 4 ستاره گرند کیش

اتاق هتل 4 ستاره گرند کیش

اتاق هتل 4 ستاره گرند کیش

لابی هتل 4 ستاره گرند کیش

لابی هتل 4 ستاره گرند کیش

راهرو هتل 4 ستاره گرند کیش

راهرو هتل 4 ستاره گرند کیش

کافی شاپ هتل 4 ستاره گرند کیش

کافی شاپ هتل 4 ستاره گرند کیش

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

هتل زیبای چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا با مساحت ۲۷۰۰۰ متر مربع و با چشم اندازی به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس واقع شده، طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز ۱و۲ و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر ۲۰۲ اتاق و سوئیت و آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از جمله امکانات هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، کافی نت، خشکشویی، شبکه پخش فیلم اشاره نمود. هتل فلامینگو با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان شما میهمانان محترم تور کیش میباشد. تور کیش نوروز

در هر اتاق یک کودک زیر ۲ سال رایگان می باشد و بالای ۲ سال نفر کامل محسوب میشود و ملاک کودک همراه، بر طبق شناسنامه در روز ورود به هتل می باشد. 
اتاق‌های ۳ تخته در فاز هتلی و فاز ویلایی با استفاده از سرویس اضافه (کاناپه تخت خواب شو) ۴ تخته خواهد بود. با انتخاب تور کیش برای سفر به کیش با اقامت در این هتل سفر خوشی را تجربه خواهید نمود.

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

خدمات: روم سرویس, پذیرش 24 ساعته, لاندری, خشکشویی, خدمات بیدار باش, خدمات اتو, دستگاه واکس کفش, فکس, اتاق چمدان, خدمات تهیه بلیط, فتوکپی, خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان. بخش Check in و Check out سریع(Express), خدمات راهنمای تور کیش.

فاصله تا فرودگاه: 9 دقیقه با ماشین
 
فاصله تا سایر مراکز:
فاصله تا اسکله تفریحی کیش 15 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین( 1.3 کیلومتر) 
فاصله تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش 13 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با ماشین (1.1 کیلومتر) 
فاصله تا بازار مریم جزیره کیش 15 دقیقه پیاده و 6 دقیقه با ماشین (1.3کیلومتر) 
فاصله تا بازار پانیذ 18 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین (1.4کیلومتر) 
فاصله تا بازار پردیس 2 ،20 دقیقه پیاده و 6 دقیقه با ماشین (1.6کیلومتر) 
فاصله تا بازار مرجان جزیره کیش 10 دقیقه با ماشین (4.7 کیلومتر) 
فاصله تا بولینگ مریم جزیره کیش 12 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با ماشین (1 کیلومتر) 
فاصله تا بازار ونوس جزیره کیش 9 دقیقه پیاده (800 متر) 
فاصله تا بازار مروارید جزیره کیش 11 دقیقه پیاده (800 متر) 
فاصله تا کشتی یونانی 19 دقیقه با ماشین (13.5 کیلومتر) 
فاصله تا شهر افسانه ای پدیده کیش 16 دقیقه با ماشین (12.5 کیلومتر) 
فاصله تا پلاژ بانوان جزیره کیش 8 دقیقه با ماشین (3.4 کیلومتر) 
فاصله تا پلاژ آقایان جزیره کیش 6 دقیقه با ماشین (1.8 کیلومتر) 
فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز 12 دقیقه با ماشین (9.7 کیلومتر) 
فاصله تا درخت سبز 12 دقیقه با ماشین (8 کیلومتر) 
فاصله تا رستوران پایاب 11 دقیقه با ماشین (7.4کیلومتر)
فاصله تا پیست کارتینگ 14 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با ماشین (1.1کیلومتر) 
فاصله تا تور سافاری پارس 17 دقیقه با ماشین (8.2 کیلومتر) 
فاصله تا پارک دلفین 9 دقیقه با ماشین (5.4 کیلومتر) 
فاصله تا بازار ماهی فروشان 16 دقیقه با ماشین (11.5 کیلومتر) 
فاصله تا بازار عربها 14 دقیقه با ماشین (10.5 کیلومتر)
 
 
 هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
اتاق هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
اتاق هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
رستوران هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
رستوران هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
کافی شاپ هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
کافی شاپ هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
سالن همایش هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
سالن همایش هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
نمای هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در غروب آفتاب
نمای هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در غروب آفتاب 
نمایی از باغ گل هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
نمایی از باغ گل هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
راهرو هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
راهرو هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
استخر هتل 4 ستاره فلامینگو کیش
استخر هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

 

هتل هلیا کیش


هتل هلیا کیش

هتل هلیا چهار ستاره تاپ، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش برای پذیرایی از مهمانان تور کیش واقع شده است. هتل دارای اتاقهای: دو، سه، چهار و پنج تخته می باشد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل برای مسافران تور کیش می باشد.

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش داخل و خارج از هتل می باشد.

هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری تور کیش هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز تور کیش فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی تور کیش می باشند. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا اقامت در این هتل 4 ستاره تاپ برای شما فراهم خواهد شد و از سفر خود با تور کیش لذت کافی را خواهید برد. تور کیش نوروز

امکانات هتل هلیا کیش: 

فاصله تا فرودگاه: حدود 5.3 کیلومتر (8 دقیقه با اتومبیل)
فاصله تا اولین مرکز خرید: روبروی هتل هلیا با فاصله تقریباً 150 متر، مرکز خرید زیتون واقع شده است که با ادامه مسیر و ورود به بلوار فردوسی بازارهای پانیذ، هایپر مارکت، پردیس 1 و پردیس 2 را پیش رو خواهید داشت.
فاصله تا ساحل: حدود 500 متر تا ساحل با امکانات جت اسکی و دوچرخه سواری فاصله می باشد.

امکانات داخل هتل هلیا کیش:پذیرش 24 ساعته, لابی, سالن کنفرانس, تلویزیون در لابی, DVD سانترال, کافی شاپ 24 ساعته, رستوران, فروشگاه, آژانس کرایه اتومبیل, دفتر خدمات گردشگری تور کیش, خشکشویی, (Lundry), اینترنت Wireless در اتاقها و لابی, خدمات نظافت (خانه داری), سرویس کافی شاپ در اتاق , پارکینگ, حمل چمدان ها به اتاق و بالعکس, صندوق امانات, روزنامه رایگان در لابی, خدمات بیدارباش, سیستم تهویه مطبوع (اسپلیت), برق اختصاصی.

امکانات داخل اتاق ها: 

برق 220 ولت, تلویزیون LCD با کانالهای ماهواره ای, کانال پخش فیلم توسط DVD سانترال, یخچال با مینی بار شارژ شده, صندوق امانت شخصی, تهویه مطبوع, کمد دیواری همراه با جا لباسی, سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی, حمام با کابین دوش کاملا بهداشتی, سشوار, حوله و دمپایی به تعداد نفرات, مسواک، خمیردندان، صابون و شامپو, تلفن , سنسورهای دود یاب (ضد حریق), آلارم بیدار باش.

امکانات اطراف هتل:

آرایشگاه مردانه, مراکز خرید, درمانگاه, داروخانه, باشگاه بدنسازی, مجتمع ورزشی و تفریحی, پارک و فضای سبز, زمین بازی کودکان, ساحل دریا, اسکله قایق سواری, پلاژ آقایان, پلاژ بانوان, پیست دوچرخه سواری, دفتر خدمات پستی,دفتر خدمات مسافرتی تور کیش

تور کیش پاییز 95 | تور کیش مهر 95 | تور کیش آبان 95 | تور کیش آذر 95

 هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

اتاق هتل هلیا کیش

اتاق هتل هلیا کیش

رستوران هتل هلیا کیش

رستوران هتل هلیا کیش

کافی شاپ هتل هلیا کیش

کافی شاپ هتل هلیا کیش

لابی هتل هلیا کیش

لابی هتل هلیا کیش

فضای سبز هتل هلیا کیش

فضای سبز هتل هلیا کیش

هتل هاری مارتین استانبول


هتل هاری مارتین استانبول

هتل هاری مارتین استانبول  در منطقه  Merter  استانبول واقع شده است و یک هتل زیبا و لوکس ۵ ستاره است که امکانات بسیار خوب و کاملی را به مسافران تور استانبول ارائه می دهد. این هتل در نزدیکی فرودگاه استانبول, کلیسای چوره, دیوار قسطنطنیه قرار دارد و امکانات خوبی مانند: آبگرم با سرویس کامل, استخر سرپوشیده, باشگاه سلامت, دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی, یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته, ۲ رستوران, کافی شاپ, کافه ها, خدمات دربان, خدمات عروسی, استخر کودکان, سونا,  کارکنان چند زبانه, شاتل فرودگاهی, پارکینگ, لابی با پذیرش ۲۴ ساعته. با تور استانبول همراه شده و با اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس سفر پر از خاطره و آرامش را تجربه کنید.

تور استانبول تابستان 95 | تور استانبول مرداد 95 | تور استانبول شهریور 95

اتاق مهمانان تور استانبول در هتل هاری استانبول به زیبایی تزئین شده و دارای امکانات خوبی مانند: تهویه مطبوع, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای, کتری برقی, مینی بار, صندوق امن, دستشویی, حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان است و خدمات اتاق به میهمانان تور استانبول ارائه می شود. هر روز صبح صبحانه به سبک بوفه برای مهمانان تور استانبول آماده می شود و دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه با کیفیت برای مهمانان تور استانبول آماده می شود همچنین میهمانان تور استانبول می توانند یک نوشیدنی با طراوت را از نوار لابی در هتل سفارش دهند. فرودگاه آتاتورک در ۱۰ کیلومتری هتل است.تور استانبول نوروز 96

امکانات هتل هاری مارتین استانبول: تنیس روی میز, سونا, مرکز تناسب اندام, آبگرم و مرکز سلامتی, ماساژ, حمام, استخر سرپوشیده (تمام سال), صبحانه در اتاق, رستوران (سفارش غذا از منو), رستوران (بوفه), منو رژیم غذایی ویژه (در صورت درخواست).

خدمات هتل هاری این استانبول: خدمات اتاق, خدمات شاتل (هزینه اضافه), میز پذیرش ۲۴ ساعته, صرافی, خدمات دربان, لباسشوئی, خدمات اتو, امکانات نشست, ضیافت, فکس, فتوکپی, باربر, خدمات زیبایی, کارگاه, امکانات اتاق VIP, روزنامه, مجموعه لباس عروس, صندوق امن, تسهیلات ویژه معلولان, آسانسور, گرمایش.

تور استانبول پاییز 95 | تور استانبول مهر 95 | تور استانبول آبان 95 | تور استانبول آذر 95

هتل هاری مارتین استانبول

هتل هاری مارتین استانبول

هتل هاری مارتین استانبول

هتل هاری مارتین استانبول

سوئیت هتل هاری مارتین استانبول

سوئیت هتل هاری مارتین استانبول

اتاق هتل هاری مارتین استانبول

اتاق هتل هاری مارتین استانبول

رستوران هتل هاری مارتین استانبول

رستوران هتل هاری مارتین استانبول

رستوران هتل هاری مارتین استانبول

رستوران هتل هاری مارتین استانبول

سالن میتینگ هتل هاری مارتین استانبول

سالن میتینگ هتل هاری مارتین استانبول

سالن همایش و کنفرانس هتل هاری مارتین استانبول

سالن همایش و کنفرانس هتل هاری مارتین استانبول

استخر هتل هاری مارتین استانبول

استخر هتل هاری مارتین استانبول

حمام سنتی هتل هاری مارتین استانبول

حمام سنتی هتل هاری مارتین استانبول

حمام آفتاب و اسپا هتل هاری مارتین استانبول

حمام آفتاب و اسپا هتل هاری مارتین استانبول

سرویس بهداشتی هتل هاری مارتین استانبول

سرویس بهداشتی هتل هاری مارتین استانبول

مرکز تناسب اندام هتل هاری مارتین استانبول

مرکز تناسب اندام هتل هاری مارتین استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول


هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل 5 ستاره سی وی کی پارک بسفر در اکتبر 2013 در قلب شهر استانبول در 150 متری میدان تکسیم برای پذیرایی از مهمانانتور استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 438 اتاق است که بعضی از آن ها چشم انداز زیبایی از دریا و باغ دارند. اتاق های لوکس این هتل دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، وای فای رایگان و ... هستند. در این هتل در رستوران اصلی صبحانه به صورت بوفه و وعده ناهار و شام به صورت منوی انتخابی در اختیار گردشگران تور استانبول قرار دارد. از محاسن این هتل نزدیکی آن به خیابان استقلال و تنگه بسفر است، خیابان استقلال که از جاذبه های گردشگری تور استانبول است در چند متری هتل قرار دارد و در آنجا می توان رستوران ها، مغازه ها، گالری ها و موزه های بسیاری یافت. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه 5 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل لوکس و مدرن لحظات خوبی را سپری کنند.تور استانبول نوروز 96

تور استانبول تابستان 95 | تور استانبول مرداد 95 | تور استانبول شهریور 95  

امکانات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول :

سونا، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، 2 استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، رستوران، اجاره اتومبیل، خدمات تور استانبول، خدمات بلیت، پذیرش 24 ساعته، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... .

تور استانبول پاییز 95 | تور استانبول مهر 95 | تور استانبول آبان 95 | تور استانبول آذر 95

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

اتاق هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

اتاق هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

رستوران هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

رستوران هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

کافی شاپ هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

کافی شاپ هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

لابی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

لابی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

استخر هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

استخر هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

مرکز تناسب اندام هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

مرکز تناسب اندام هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

اتاق ماساژ هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

اتاق ماساژ هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

حمام سنتی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

حمام سنتی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول