تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل های ارزان دبی


هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی،هتلی باشکوه وپر از آرامش که با دسترسی آسان به  جاذبه های گردشگری و تفریحی دبی باعث انتخاب بسیاری از مسافران تور دبی نوروز 97 شده است.اقامت در این هتل ساحلی با  دریافت هزینه ی مناسب،امکانات خوبی را برای میهمانان خود فراهم آورده است.منطقه ویژه ی گلف هتل جبل علی به همراه تفریحات ورزشی و آبی با امکانات پیشرفته و کادری مجرب در محیطی آرامش بخش،اقامت را برای گردشگران تور دبی به طور قطع به یاد ماندنی خواهد کرد.امکانات هتل جبی علی شامل:سالن بدنسازی،اسب سواری،موج سواری،سونا و استخر روباز،انواع ماساژ،محوطه ی حمام آفتاب،سرسره های آبی،سرویس خواب استاندارد،رستوران و اتاق هایی روبه مناظر خلیج فارس از جمله ویژگی های موجود در این هتل 5 ستاره دبیمی باشد.


هتل آتلانتیس د پالم دبی

از بزرگترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی،هتل آتلانتیس د پالم در جزیره نخل جمیرای دبی روبه چشم انداز زیبای خلیج فارس واقع شده است.هتل با داشتن آکواریوم آبی،پارک آبی و پارک دلفین ها خود را با دیگر هتل های دبی متمایز کرده است.اتاق ها به سبک اصیل عربی طراحی و دکوراسیون شده است.هتل با مجموع 1600 اتاق و سوئیت و مساحت 45 هکتار در فضایی شاد و پرتحرک و سرشار از زندگی و حس خوشایند در اختیار تمامی گردشگران تور دبی شهریور 96 می باشد.امکانات هتل آتلانتیس د پالم دبی شامل: انواع رستوران با طبخ انواع غذاهای ایتالیایی،فرانسوی،انواع خوراک های ژاپنی،زمین بازی کودکان،اتاق بازی های رایانه ای،استخر روباز،ماساژ،سونا و جکوزی،ساحل اختصاصی با انواع بازی های آبی،کافی نت،فضای سبز متمایز و ....

 


هتل شانگری لا دبی

از جمله هتل های موجود در دبی با موقعیت جغرافیایی مناسب و خدمات عالی خود برای تمامی گردشگران تور دبی پاییز 96،هتل 5 ستاره شانگری لا می باشد.این هتل دارای 301 اتاق مجلل و 126سوئیت مبله،در خیابان شیخ زاید و در فاصله 3 کیلومتری برج خلیفه واقع شده است.هتل شانگری لا دارای 5 رستوران با  ارائه غذاهای سنتی عربی،بین المللی و آسیایی،آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است. امکانات رفاهی هتل شامل:ساحل اختصاصی،استخر روبازو سرپوشیده،سالن بدنسازی،اجاره دوچرخه،زمین گلف،بیلیارد،استخر ویژه کودکان،پارک آبی،مرکز آب درمانی،ماساژ،خدمات پزشکی،سرویس نگهداری از کودکان،باغ،کافی شاپ،مینی بار و سرویس رایگان برای رفت و آمد مکان های دیدنی و گردشگری دبی،در این هتل مجلل و زیبا می باشد.


هتل جمیرا بیچ دبی

هتل 5 ستاره ی جمیرا بیچ دبی با امکانات رفاهی کامل خود در 26 طبقه با 598 اتاق،آماده پذیرایی از تمامی گردشگران تور دبی می باشد.این هتل با 93 متر ارتفاع در منطقه جمیرا از دیدنیها و نمادهای اصلی دبی محسوب می شود.نمای هتل به شکل موج دریا طراحی شده که نمای اصلی آن با آلمینیوم و شیشه های رفلکس پوشیده شده است.سالن بدنسازی،5 استخر،زمین بدنسازی،سالن اسپا و ماساژ،دیوار عاج دار(مخصوص دیوارنوردی) از جمله امکاناتی ست که مسافران تور دبی مهر 96 می توانند در طول اقامت خود از آن بهره ببرند.رستوران کامبرز هتل با طبخ غذاهای گرم و دلنشین آسیایی با منظره ی روبه دریا و برج العرب باعث شده میهمانان هتل از انتخاب خود راضی باشند.و همچنین طعم غذاهای کلاسیک سراسر جهان در رستوران های جامیز(ایتالیایی)، دی اند ای(انگلیسی)، کارناوال(ایتالیایی)، لارپایلا(امریکای لاتین) و .... را هم تجربه کنید.


هتل تاج پالاس دبی

اگر هتل لوکس با امکانات فوق العاده برای اقامت در شهر دیدنی و گردشگری دبی می خواهید،می توانیم هتل 5 ستاره تاج پالاس را به شما پیشنهاد کنیم.این هتل واقع در منطقه مرکزی شهر و در نزدیکی سیتی سنتر دبی با وسعت 61 متر مربع و اتاق های لوکس و دکوراسیونی متفاوت اقامت را برای تمامی مسافران تور دبی آبان 96 دلپذیر نموده است.هتل تاج پالاس توسط مسلمانان هندی اداره می شود.این هتل دارای 6 رستوران و تریا ست که آماده ی طبخ انواع غذا های هندی،آسیایی و  بین المللی می باشد.کلیه اتاق ها مجهز به وان جکوزی،اینترنت پر سرعت رایگان،مینی بار،چای و قهوه ساز،نظافت روزانه، می باشد.گردشگران تور دبی می توانند از استخر مخصوص کودکان،مرکز تناسب اندام،خدمات ماساژ به شیوه آیرودیک،مرکز آب گرم،سالن زیبایی که در صورت علاقه و نیاز استفاده کنند.استخر در پشت بام از امکانات بی نظیری ست که می توانید اوقات استراحت خود را به خوشی سپری کنید و از چشم انداز شهر دبی لذت ببرید.

هتل های خوب دبی


هتل گرند حیات دبی

از جمله هتل هایی که در منطقه شیخ زاید دبی واقع شده ،هتل گرند حیات می باشد.این هتل 5 ستاره با داشتن 15 رستوران و کافی شاپ،سالن بدنسازی مجهز،استخرهای سرپوشیده و روباز،4 زمین تنیس،زمین اسکواش،زمین گلف،استخر مخصوص کودکان و محیطی پوشیده از درختان گرمسیری آماده میزبانی از تمامی گردشگران تور دبی نوروز 97 به صورت تمام وقت می باشد.رستوران کنار استخر با سرو انواع اسنک و سالاد و همچنین کافه پانینی با ارائه قهوه های خوش طعم به همراه ساندویچ و شیرینی های خانگی،اقامتی خوش و به یاد ماندنی را برای مسافران تور دبی بوجود آورده است.هتل گرند فاصله اندکی با باشگاه قایق رانی دارد.برای اطلاع از نرخ ویژه هتل های دبی می توانید با آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی


هتل کرون پلازا دبی

از بین هتل های لوکس و مدرن دبی،می توان هتل 5 ستاره کرون پلازا  را نام برد.این هتل دسترسی آسانی به مرکز تجارت جهانی دبی،ساحل جمیرا،برج العرب دارد.اتاق های لوکس و استاندارد این هتل،آرامشی خاص و باور نکردنی دارد.امکانات تفریحی هتل شامل:استخر روباز و سرپوشیده،سونا،خدمات ماساژ،زمین اسکواش،سالن ورزشی مجهز است.گردشگران تور دبی شهریور 96 می توانند برای رفتن به مراکز خرید و تفریحی از سرویس رایگان هتل استفاده کنند.برای اطلاع از قیمت هتل های دبی می توانید به شماره آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی


هتل ریکسوس پالم دبی

از جمله هتل های 5 ستاره دبی که در فاصله 5 دقیقه ای از خلیج فارس واقع شده،هتل ریکسوس پالم است.هتل ریکسوس در فاصله 10 دقیقه ای از پارک آبی آکواونچر دبی قرار دارد.این هتل مدرن دارای 650 اتاق است که بعضی از اتاق ها چشم انداری روبه سوی دریا دارد.هتل زنجیره ای ریکسوس با ارائه خدمات رفاهی و تفریحی شامل: مسابقات ورزشی مخصوص کودکان،فوتبال ساحلی،حمام سونا و خدمات اسپا،والیبال ساحلی،ورزش های آبی،استخر روباز و سرپوشیده،تنیس،باشگاه ورزشی،بولینگ،تنیس روی میز،یوگا،غواصی،چتر بازی در اختیار مسافران تور دبی پاییز 96 در کنار خانواده خود برای گذراندن اوقاتی خوش می باشد.

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی


هتل سامایا دبی

هتل 5 ستاره ی سامایا در قلب منطقه ی تجاری و اداری دبی واقع شده است.هتلی با امکانات رفاهی کامل و چشم اندازی زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور دبی در تمام اوقات شبانه روز می باشد.از جمله مزیت های این هتل 5 ستاره،فاصله اندک آن با فرودگاه بین المللی دبی می باشد.دسترسی آسان به بازارهای سنتی و مدرن دبی،اینترنت بی سیم رایگان،خط تلفن مستقیم،استخر واقع در پشت بام هتل،سونا،جکوزی،باشگاه ورزشی،اتاق های پاک و بدون سیگار،سالن کنفرانس جهت برگزاری مراسم و جلسات،رستوران با طبخ غذاهای مختلف،خدمات تور،کرایه ماشین،خدمات لباسشویی و اتوکشی،صرافی از جمله خدمات و امکانات هتل سامایا برای تمامی گردشگران تور دبی مهر 96 می باشد.


هتل لمریدین دبی

از جمله هتل های خوب دبی که با خدمات عالی خود در تمام فصول سال آماده ی پذیرای گردشگران تور دبی می باشد،هتل 5 ستاره لمریدین می باشد.هتل دارای اتاق های زیبا و تمیزی می باشد که از امکانات ویژه ای برخوردار است.مسافران تور دبی آبان 96 در صورت نیاز می توانند از خدماتی مانند:برنامه گردش،خدمات زیبایی و فعالیت هایی نظیر تنیس،زمین گلف،استخر سرپوشیده و روباز،سونا و جکوزی،میز بیلیارد استفاده کنند.

معرفی هتل های دبی


هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در خیابان جمیرا واقع شده است. این هتل دارای اتاق های لوکس با طراحی زیبا می باشد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سشوار، تلویزیون و.... اشاره کرد. این هتل بصورت 24 ساعته پذیرش دارد. مسافران و گردشگران تور دبی نوروز 97 می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

 


هتل سوفیتل دبی

هتل سوفیتل ،یکی از هتل های ساحلی در منطقه جمیرای دبی محسوب می شود.ساحل در فاصله 200 متری این هتل لوکس واقع شده است.استفاده از امکانات تفریحی این تور دبی شهریور 96 چون: سونا،خدمات ماساژ،سالن بدنسازی،پارک ساحلی،استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،خدمات زیبایی،سالن ورزشی مجهز به دستگاه های هوازی،زمین تنیس،قایق سواری و ... برای تمامی میهمانان هتل رایگان می باشد.گردشگران تور دبی می توانند از منوی غذایی دریایی،مکزیکی،سوشی،خانه استیک و همچنین از کافه رستوران واقع در کنار استخر بهره برده و اوقات خوشی را بگذرانند.غذاهای متنوع  و لذیذ به همراه محیطی آرام و دلنشین از جمله مزیت های این هتل پنج ستاره به شمار می رود.

هتل سوفیتل دبی

هتل سوفیتل دبی

هتل سوفیتل دبی


هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی از جمله هتل های مدرن و لوکس که در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده به شمار می رود.داشتن ساحل اختصاصی،بالکن خصوصی روبه خلیج ،خدمات ماساژ و آب گرم،طبخ غذاهای دریایی و اسپانیایی،باشگاه ورزشی مجهز،استخر درفضای باز،ورزش و تفریحات آبی،زمین تنیس،قایق رانی،سرو نوشیدنی در کنار استخر،زمین بازی کودکان،کرایه دوچرخه،سرو صبحانه در اتاق،سونا،جکوزی،خدمات نگهداری از کودکان تنها بخشی از امکانات موجود و ارائه شونده به گردشگران تور دبی پاییز 96 به بهترین شکل ممکن می باشد.هتل 5 ستاره کمپینسکی تا فرودگاه دبی 20 دقیقه فاصله دارد.شما می توانید جهت اطلاع از قیمت هتل های دبی به شماره آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

 


هتل موون پیک دبی

هتل موون پیک از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های 5 ستاره دبی محسوب می شود که تنها 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.تمامی اتاق های هتل چشم اندازی روبه دریای خلیج فارس دارد.این هتل پنج ستاره دارای 216 اتاق و امکاناتی که این هتل در اختیار گردشگران تور دبی مهر 96 قرار داده شامل: استخر روباز،استخر سرپوشیده،استخر مخصوص کودکان،اینترنت پرسرعت رایگان،جکوزی،سونا،اجاره دوچرخه،سالن ورزشی،بیلیارد،خدمات ماساژ حرفه ای،سالن کنفرانس مجهز،خدمات شستشوی لباس،ترانسفر فرودگاهی رایگان،مینی بار رایگان،2 رستوران با طبخ غذاهای متنوع و لذیذ می باشد.جهت رزرو هتل های دبی به شماره آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل موون پیک دبی

هتل موون پیک دبی

هتل موون پیک دبی


هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا از جمله هتل های 5 ستاره دبی می باشد.محیطی آرام در کنار امکانات رفاهی مطلوب هتل،گزینه ای ایده آل برای گذراندن اوقات خوشی است.سالن زیبایی،حمام آفتاب،سونا،جکوزی،ماساژ،اینترنت رایگان،استخر روباز و سالن ورزشی مجهز از جکله امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره می باشد.از دیگر امکانات رفاهی هتل آریس پلازا که مسافران تور دبی آبان 96 می توانند بهره ببرند شامل:اتاق های خانوادگی،خدمات شستشوی لباس،اتاق های ضد صدا،اتاق های VIP،سالن بدنسازی،خدمات تهیه بلیط،رستوران با طبخ غذاهای عربی و بین المللی و.... می باشد.فاصله هتل تا پارک آبی وادی تنها 10 دقیقه فاصله دارد.برای اطلاع از قیمت هتل های دبی می توانید به شماره آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی

دیدنی های دبی


آکواریوم دبی

آکواریوم دبی یکی از بزرگترین آکواریوم جهان به شمار می آید. این آکواریوم دارای 50 متر طول و 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع می باشد. تونل این آکواریوم دارای چهل و هشت متر است. مسافران تور دبی می توانند سوار بر قایق بر روی آب حرکت کنند. این آکواریوم یک باغ وحش دریایی دارد که دارای حیوانات دو زیست همچون اختاپوس های دریایی، کروکردیل ها ، اسب آبی، شیر ماهی و دیگر حیوانات دریایی می باشد. قیمت برای اطفال رایگان است. ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 12 شب است. مسافران تور دبی نوروز 97 می توانند با خرید بلیط از آکواریوم دبی نمایند.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی


پارک آبی وادی وحشت دبی

از هیجان انگیزترین و بزرگترین مکان های تفریحی دنیا که باعث رفتن بسیاری از گردشگران به شهر دبی می باشد؛پارک آبی وادی وحشت،که در ساحل جمیرا دبی قرار دارد.مسافران تور دبی می توانند 23 ورزش آبی متفاوت را تجربه و لذت ببرند.در این پارک آبی از پیشرفته ترین تجهیزات مهیج آبی استفاده شده است.مساحت این پارک آبی 5 هکتار است که برای بهره مندی کامل از آن باید یک روز از وقت خود را اختصاص دهید.گردشگران تور دبی شهریور 96 می توانند در یکی از سرسره های آبی پارک،که یکی از بلندترین و پرسرعت ترین سرسره های دنیاست،سرخوردن در ارتفاع 33 متری و با سرعت 80 کیلومتر را تجربه کنند.داشتن رستوران و فروشگاه های متعدد در این پارک آبی، گردش را برای مسافران راحت و بی دغدغه نموده است.


خانه شیخ سعید دبی

دبی از شهرهای مهم امارت متحده عربی است و یکی از هفت امارت امیر نشین امارت متحده عربی می باشد.یکی از مکان های تاریخی و دیدنی که در نزدیکی خور دبی واقع است،خانه شیخ سعید آل مکتوم؛امیر دبی و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم است.در ساخت این خانه از معماری خانه های قدیمی ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده است.سازنده ی خانه شیخ سعید،جد شیخ بوده که از سال 1912 تا 1958 بر امارت حکومت کرده است.این خانه، علاوه بر جاذبه های معماری برای گردشگران تور دبی،جاذبه های دیگری هم دارد.خانه شیخ سعید در سال 1986 بازسازی شدو تبدیل به آخرین نمونه باقی مانده از بناهای قدیمی عربی شده است.این خانه دارای 5 قسمت است که هر قسمت برای یک اعضای خانواده اختصاص داده بودند. تمامی اتاق های خانه مزین به فرش،اثاثیه، درب و پنجره ها با نورگیر های مشبک و تصویر های زیباست و درب آنها روبه حیاط باشکوه و بزرگ امارت گشوده می شود.دو طرف خانه تبدیل به گالری هایی شده که در آن عکس هایی از قرن بیستم دبی گرفته و در آنجا به نمایش گذاشته شده است.و در پایان می توان این را هم اضافه کرد که موزه ای از کلکسیون تمبرها،عکس های تاریخی و قدیمی،سکه و اسناد تاریخی مربوط به دبی وجود دارد که مسافران تور دبی پاییز 96 می توانند از آن دیدن کنند.

 


پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل با 47.5 هکتار مساحت جزو جاذبه های گردشگری دبی و از بزرگترین پارک های منطقه محسوب می شود.پارک زعبیل بین،الکرامه و مرکز تجاری جهانی در میدان زعبیل دبی قرار دارد.این پارک با داشتن 7 هزار درخت از 14 گونه گیاهی و بیش از 3 هزار درخت نخل تبدیل به فضای وسیع و سرسبز شده که باعث شده،محلی مناسب برای پیکنیک های خانوادگی و محل بازی کودکان شود.در یاچه قایق سواری،زمین گلف،زمین کوچک کریکت،زمین فوتبال،قایق های پدالی و پارویی،سالن آمفی تئاتر،سالن سینمای آی مکس،اتاق فعالیت کودکان،محیط های سرپوشیده مخصوص پیکنیک و چند رستوران و کافی شاپ از دیگر مناطقی ست که گردشگران تور دبی مهر 96 می توانند استفاده کنند.به عنوان یک ابتکار جدید،می توان به سفینه فضایی اشاره کرد که از آن به عنوان مرکز تفریحی و آموزشی کودکان به همراه خانواده و مکانی برای یادگیری،خرید،ورزش و غذاخوری بهره برد.قیمت ورودی هر شخص برای مسافران تور دبی 5درهم امارات و ساعت کاری پارک از 8 صبح تا 11 شب و در تعطیلات عمومی تا نیمه شب باز است.

 


پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی،اولین پیست اسکی در بین بیابان های امارات است که در سال 2005 در مرکز خرید "مول امارات" ساخته شده است.دمای هوای درون پیست بین 3 تا 30- درجه سانتی گراد است،که این دما در مقابل دمای هوای کشور دبی که حدودا 45 درجه است کاملا متفاوت و برای گردشگران تور دبی آبان 96 هیجان انگیز خواهد بود.فضای این پیست 22500 متر مربع و با 85 متر ارتفاع و 80 متر پهنا و 5 مسیر اسکی به طول 400 متر که باندازه یک ساختمان 20 طبقه ست،فضایی مناسبی را برای اسکی کردن فراهم کرده است.هر شب با استفاده از برف پاش هایی که در سقف تعبیه شده قطرات ریزآب را به هوا می پاشند سپس ذرات ریز یخ را به بیرون می ریزند که فقط با چشم مسلح قابل دیدن است.ذرات یخ برای قطرات ریز آب حکم آهن ربا را دارند که باعث تشکیل بلورهای برف می شوند.این سیستم مبتکرانه هر شب تا 30 تن برف تولید می کند.اجاره دادن وسایل اسکی جزو امکاناتی ست که تفریح کردن را برای مسافران تور دبی که اسکی کردن را در دبی انتخاب کرده اند سهل و آسان نموده است.

معرفی هتل های مشهد


هتل سی نور مشهد

هتل 4 ستاره سی نور مشهد یکی از بزرگترین هتل های مشهد است. این هتل با دو برج در 22 طبقه با چشم انداز زیبا از بارگاه رضوی قرار دارد. هتل سی نور فاصله بسیار کمی با بازار رضا، فرودگاه و سایر مراکز دیدنی شهر مشهد دارد. این هتل دارای 290 اتاق با امکانات کامل و رو به حرم امام رضا هستند. از مزیت های هتل سی نور مشهد واقع شدن این هتل در خیابان هفده شهریور و مجاورت با مراکز تجاری و مراکز خرید این منطقه می باشد.

امکانات هتل سی نور مشهد برای مسافران تور مشهد نوروز 97شامل رستوران، استخر، سونا، مجموعه‌های آبی، چایخانه سنتی، سالن‌ کنفرانس، آمفی تئاتر، صندوق امانات، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی و ... می باشند.

آدرس : مشهد، خیابان 17 شهریور، نبش دانش شرقی، هتل سی نور مشهد


هتل ایران مشهد

هتل چهار ستاره ایران مشهد از هتل های با سابقه مشهد است که 5 دقیقه پیاده با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. هتل ایران مشهد به بازار رضا، بازار مرکزی، بازار جنت، موزه‌های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی نزدیک می باشد. این هتل دارای 10 طبقه اقامتی مشتمل بر 164 باب اتاق و سوئیت است. فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه می شود.

از امکانات هتل ایران مشهد برای مسافران تور مشهد شهریور 96 می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، فروشگاه، صندوق امانات، لاندری، پارکینگ، اینترنت رایگان و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، خیابان خسروی نو، مقابل پمپ بنزین، هتل ایران مشهد


هتل کیانا مشهد

هتل 4 ستاره کیانا مشهد از هتل های تازه تاسیس که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است. مسافران تور مشهد پاییز 96 می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم بروند. این هتل دارای 8 طبقه و متشکل از 100 اتاق می باشد. فاصله هتل کیانا مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می شود. فضای غذا و نوشیدنی این مجموعه دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفر، رستوران اصلی با ظرفیت 150 نفر و صبحانه خوری با ظرفیت 240 نفر می باشد.

امکانات رفاهی هتل کیانا مشهد شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، جکوزی، فروشگاه، لاندری، صندوق امانات، پارکینگ، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 2، کوچه کربلا

 


هتل اترک مشهد

هتل چهار ستاره اترک مشهد با فاصله کمتر از 3 دقیقه یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا می باشد. از مزایای این هتل برای مسافران تور مشهد مهر 96 می‌توان به نزدیکی این هتل به مراکز تجاری چون بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره کرد. این هتل دارای 13 طبقه و 146 اتاق و سوئیت می باشد. فاصله هتل اترک مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه می شود.

امکانات رفاهی هتل اترک مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، اتاق کنفرانس، صندوق امانات، لاندری و پارکینگ می باشند.

آدرس : مشهد،  فلکه آب، اول بازار رضا


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد از هتل های 4 ستاره نزدیک حرم امام رضا می باشد که در اواخر سال 1389 افتتاح گردید. این هتل دارای 8 طبقه اقامتی و 105 اتاق با چشم انداز حرم می باشند. فاصله هتل جواد تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. مسافران تور مشهد آبان 96 می توانند اقامتی خوشی را در این هتل سپری نمایند.

امکانات هتل جواد مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت، لاندری، اتاق چمدان، امکانات برای معلولین و ... می باشند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 3