تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری در تور کیش نوروز 95 می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات در تور کیش به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما در تور کیش می توانید دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش

 

 

پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار مترمربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. در تور کیش 95 حتما از این پارک دیدن کنید.در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بنا شده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری یا مسافران تور کیش را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.گردشگران تور کیش می توانند در استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان بزرگ سواحل کیش به استراحت و تفریح بپردازند . همچنین این پارک دارای طراحی زیبا با نورپردازی ماهرانه ای می باشد که باب سلیقه ی هر فردی در تور کیش ممکن است باشد .

 


هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش واقع در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس با چشم انداز دریا و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و خرید، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت و سفری خوش در تور کیش است. همچنین در هتل پارمیس کیش امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان گرامی تور کیش امکان پذیر خواهد بود.هتل پارمیس داراى چهار رستوران برای گردشگران تور کیش نوروز 95 به شرح ذیل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى خدمات رایگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سرو میوه و آب معدنی در عصر، استخر و سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق برای گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران جزیره زیبای کیش در تور کیش زمستان 94 عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان تور کیش استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.

 

 

 

هتل میامی مشهد

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور لحظه آخری مشهد امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد نوروز 95 فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد