تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل های سه ستاره مشهد


هتل گلستان مشهد

در میدان امام خمینی در سال 1386 هتلتور مشهد خرداد 97 سه ستاره گلستان افتتاح گردید. این هتل دارای 48 اتاق با چیدمان لوکس و شیک می باشد. از امکانات ایتور مشهد اردیبهشت 97ن هتل می توان به رستوران، اینترنت رایگان، لابی، پارکینگ، استخر، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته زائرینتور مشهد و ... اشاره نمود. 

از دیگر امکانات این هتل یختور مشهد فروردین 97چال، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه هوا، تلویزیون و ... می باشد.

آدرس: میدان امام خمینی، انتهای خیابان شهید فیاض بخش، جنب دتور مشهد بهار 97ادگستری

 

 

هتل گلستان مشهد

 

هتل گلستان مشهد

 


هتل پارمیدا مشهد

هتل سه ستاره پارمیدا در سال 1389 اقتتاح گردید.تور مشهد خرداد 97این هتل در نزدیکی حرم امام رضا و بازار قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیاتور مشهد اردیبهشت 97ر مجهز و چیدمانی لوکس و مدرن می باشد که دارای امکاناتی نظیر وایتور مشهد فروردین 97 فای رایگان، مینی بار، مبلمان، دستگاه تهویه هوا و ... را دارا میباشد.  

از دیگر امکانات این هتل مجموعه ی آبی استخر ،تور مشهد بهار 97سونا و جکوزی، کافه و لابی و پذیرش 24 ساعته مسافریم عزیز تور مشهد می باشد.

آدرس: مشهد، خیاتور مشهد تابستان 97بان 24 امام رضا (ع)

 

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل پارمیدا مشهد


 

هتل نور مشهد

 

هتل 3 ستاره نور مشهد در سال 1386 در خیابان خسروتور مشهد خرداد 97ی مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد که دارای اتاق هایی با سبک جدید و مجهز است. از امکاناتتور مشهد تابستان 97 این هتل شامل صندوق امانات، پذیرش 24 ساعتهی میهمانانتور مشهد، لابی، اینترنت رایگان، سرویس حرم، رستوران و کافه، پارتور مشهد اردیبهشت 97کینگ و ...می باشد.

اتاق های این هتل شامل دو ، سه و تور مشهد فروردین 97 چهار تخته معمولی و فولبرد می باشد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمتتور مشهد بهار 97 خسروی نو، نبش شهیداندرزگو ۱۷

 

هتل نور مشهد

 

هتل نور مشهد

 

بهترین هتل های مشهد


هتل هما 1 مشهد

هتل هما یکی از هتل هاتور مشهد تابستان 97ی 5 ستاره مشهد می باشد که چهل سال قدمت دارد  کی از تاریخی ترین هتل های مشهد نیز هست.این هتل شیک و لوکس در متور مشهد فروردین 97ساحتی به اندازه هفتاد هزار متر مربع در سال 1352 ساخته شده است وشامل صد و بیست و پنج اتاق است که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تور مشهد بهار 97سشوار، مبله و .... برخوردار است. هتل دارای امکاناتی مانند: 7 تالار مجلل ،کافی شاپ،سالن غذاخوری،استخر، باغ های سرسبز و ... می باشد. هتل هما 1 مشهد در سال 1395 مورد باز سازی قرار کرفت.مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل در کنار عزیزانشان سپتور مشهد اردیبهشت 97ری کنند.

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

 


هتل هما 2 مشهد

هتل هتور مشهد اردیبهشت 97ما 2 مشهد از اولین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که در منطقه ای آرام و زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای 9 طبقه و 207 اتاق می تور مشهد فروردین 97باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، مبله، تلویزیون و.... برخوردار است. از امکانات رفاهی این هتل می تواتور مشهد تابستان 97ن به رستوران، روم سرویس شبانه روزی، مجموعه آبی نظیر استخر، جکوزی، آرایشگاه، سالتور مشهد بهار 97ن بدن سازی، خشکشویی، کافی شاپ و..... اشاره کرد. مسافران تور مشهد می توانند در این هتل اقامت داشته داشته و اوقات خوشی را کنار عزیزانشان داشته باشند.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد

 


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب در سال 1392 در زمینی به مساحت 3686 متر مربع افتتاح گردیده و یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.تور مشهد تابستان 97 این هتل  از 12 طبقه و 77 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: سیستم تهوتور مشهد بهار 97یه مطبوع، تلویزیون، حمام و.... می باشد. برخی تجهیزات ورزشی، سالن های کنفرانس و هتور مشهد اردیبهشت 97مایش، کافی شاپ و رستوران از جمله امکانات موجود در این هتل می باشد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است و به دلیل نزدیکی به حرم مورد استقباتور مشهد فروردین 97ل میهمانان و مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

 

هتل های 5 ستاره مشهد


هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشتور لحظه آخری مشهدی مشهد که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتور مشهد تابستان 97تاح گردید و بلند ترین و بزرگترین ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه تور مشهد اردیبهشت 97 سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها و بالای 6 سال تمام بها می باشد. هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی، سونا بخار و خشک، جکوزی ماساژ، اسپا و سالن تور مشهد بهار 97 بدنسازیمی باشد. هتل مجلل درویشی با زیر بنای هشتور مشهد خرداد 97تصد متر و طراحی مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فردتور مشهد فروردین 97  محسوب می شود.

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 


هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از بهتور لحظه آخری مشهدترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. این هتل دارای 610 واحد می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، مبله، سرویس بهداشتتور مشهد اردیبهشت 97 ی مجزا، سشوار و ... برخوردار است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به بوفه آزاد، اینترنت رایگان، استخرتور مشهد تابستان 97، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی، رستوران های ویژه با انواع تور مشهد خرداد 97 غذاهای ایرانی و سنتی، ترانسفر برگشت میهمانان به فرودگاه و راه آهن، پذیرایی عصرانه، هدیه کیک تولد و سالگرد ازدواج و... اشاره کرد. در این هتل پارکینگ برای میهمانان و مسافران تور مشهد رایگان می باشد. مسافران عزیز می توانند در ایتور مشهد بهار 97ن هتل اقامت خوبی را داشته باتور مشهد فروردین 97شند.

هتل قصر طلایی مشهد 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

 


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یکی از بهتور لحظه آخری مشهدترین و بزرگترین هتل های مشهد می باشد که در سال 1380 به بهره برداری رسیده است. این هتل دارای 162 اتاق مجهز می باشد. از امکانات رفاتور مشهد اردیبهشت 97 هی این هتل می توان به استخر، رستوران ، اینترنت، سالن بدن سازی، پارکینگ ، آمفی تئاتر و .... اشاره کرد. هتتور مشهد تابستان 97ل پردیسان به جهت داشتن فضایی مطلوب و کیفیت برتر دتور مشهد خرداد 97 ر قسمت های مختلف مورد تور مشهد بهار 97توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. مسافران عزیز می توانند اوقات خوشی را در تور مشهد فروردین 97 این هتل سپری کنند.

 

 

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 

بهترین هتل های مشهد


هتل مینو مشهد

هتل چهار ستارهتور مشهد لحظه آخری مینو از شش واحد آپارتمان دو خوابه، دوازده واحد آپارتمان یک خوابه، 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانت این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد، در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی، چلو کوبیده، چلو جوجه، خورشت روز و... همچنین در منوی شام آن مرغ سوخاتور مشهد بهار 97ری، رولت گوشت، خوراک ماهی، شنسیل مرغ و... موجود می باشد.تور مشهد ارزان قیمت

از امکاناتی که هتل مینو متور مشهد اردیبهشت 97شهد را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد: روم سرویس بیست و چهار ساعته مسافرین تور مشهد، کافی شاپ، استخر، سونای خشک و جکوزی، اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده تور مشهد تابستان 97روی دارد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 16 و 18

 

 

هتل مینو مشهد

 

هتل مینو مشهد

 


هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا از 96تور مشهد لحظه آخری اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سال مسافرین عزیز تور مشهد که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوراتور مشهد ارزان قیمتن بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا مشهد مجهز به اینترنت رایگان در لابی هتور مشهد بهار 97تل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پاتور مشهد اردیبهشت 97رکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد. 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هتور مشهد تابستان 97شتم

 

 

هتل هلیا مشهد

 

هتل هلیا مشهد

 


هتل لاله مشهد

هتل چهار ستاره لاله مشتور مشهد لحظه آخریهد در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصتور مشهد بهار 97لی مشهد نزدیک می باشد. هتل لاله مشهد 101 اتاق 2 و 3 تخته و هتور مشهد ارزان قیمتمچنین آپارتمان های لوکس با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، لابی، اینترنت و پذیرش 24 ساعته زائرین تور مشهد و ... نیز می باشد.

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماتور مشهد اردیبهشت 97شین است.

آدرس: مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوتور مشهد تابستان 97ه سنگی بیست و چهارم

 

 

هتل لاله مشهد

 

هتل لاله مشهد

 

هتل های 4 ستاره مشهد


هتل توس مشهد

هتل 4 ستاره توتور مشهد بهار 97س مشهد یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد. این هتل دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: واحدهای دوتور مشهد اردیبهشت 97بلکس، واحدهای ویلائی، سالن های چند منظوره، آب نمای موزیکال و ... آماده پذیرتور مشهد فروردین 97ائی از میهمانان و مسافران عزیز تور مشهد می باشد. هتل توریست توس مشهد دارای  44 باب سوئیت ویلایی و دوبلکس زیبا، رستوران الوند با ظرفیت 1تور مشهد لحظه آخری20 نفر و رستوران دماوند با ظرفیت 180 نفر است و همچنین کافی شاپ و کافی شاپ گیلاس و چایخانه تابستانی را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس، پارک کودکان، فضای سبز و ... می باشد. گفتنی است که این هتل تا حرم مطهتور مشهد تابستان 97ر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد، ابتدای بزرگراه آسیایی، متور مشهد خرداد 97یدان قائم

 

 

هتل توس مشهد

 

هتل توس مشهد

 


هتل سروش مشهد

هتل 4 ستاره سروش درتور مشهد بهار 97 قلب شهر مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوندتور مشهد اردیبهشت 97. از امکانات این هتل کافی شاپ، لابی، تور مشهد تابستان 97رستوران، گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی و... می باشد. این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش مشهد دارای 45 واحد به صورتور مشهد لحظه آخریت واحدهای یک خوابه، دو خوابه و حتی VIP نیز می باشد.مسافرین عزیز تور مشهد در  عرض 5 دقیقه می توانند به حرم تور مشهد خرداد 97امام رضا برسند. 

آدرس: مشهد،تور مشهد فروردین 97 خیابان نواب صفوی

 

هتل سروش مشهد

 

هتل سروش مشهد

 


هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهتور مشهد بهار 97د دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد دارای لابیتور مشهد اردیبهشت 97 وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله این هتل تا حرم 5 دقیتور مشهد لحظه آخریقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته زائرین تور مشهد، اتاق بازی کودکان، اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها، گشت درون شهرتور مشهد تابستان 97ی و برون شهری، سالن بیلیارد، صبحانه در بام هتل و ... اشارهتور مشهد خرداد 97 کرد.

آدرس: خیاباتور مشهد فروردین 97ن امام رضا، نبش امام رضا هشتم

 

 

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد