تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتلهای لوکس در کیش

هتلهای لوکس در کیش

 

 

در تور کیش تعطیلات عید 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل سه ستاره تاپ پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی در تور کیش کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را در تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور در تور کیش تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

هتل 4 ستاره بزرگ ارم در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد که نزد مسافران تور کیش بسیار طرفدار دارد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان در تور کیش نوروز 95 از آبنمای سرامیکی آن برای شنا استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بناء 42.800 مترمربع احداث گردیده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن یک تختخواب اضافى (extrabed) را برای مسافران تور کیشدارند و در کل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل در تور کیش به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 


مکانهای تفریحی در کیش

مکانهای تفریحی در کیش

جاده دنیا کیش از زیباترین مناطق دیدنی کیش می باشد که دور تا دور جزیره را احاطه کرده و دارای منظره بی نظیری از دریای نیلگون همیشه خلیج فارس و سواحل آن است. همچنین گردشگران عزیز تور کیش می توانند در این جاده زیبا گیاهان متنوع و سرسبز و حیوانات گوناگونی را در تور کیش نوروز 95 مشاهده کنند و از دیدن این مناظر طبیعی نهایت لذت را ببرند. تمام پهنای جزیره کیش را در این جاده می توان نظاره گر بود و از دیدن سواحل نقره ای و تمیز جزیره لذت کافی را در تور کیش برد. در حقیقت جاده دنیا کیش مانند یک حلقه نگین بی نظیر و فوق العاده جزیره کیش را در بر گرفته است.

ساحل جزیره کیش به علت تمیز بودن آب و شفاف بودن آن به گونه ای می باشد که می توانید در تور کیش عمق دریا را تا چند متری ببینید در واقع یک آکواریوم طبیعی را به شما نمایش می دهد. این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد و منظره زیبایی را در تور کیش رقم می زند که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

 

 

 

پارک شهر کیش ،یک مکان مفرح مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در تور کیش می باشد.در این پارک علاوه بر فضای سبز و چمن ها، دریاچه مصنوعی ،فضای ورزش،پیست دوچرخه و اسکیت ،آب نما و میدان گل ،فضاسازی مناسبی برای استفاده از معلولان نیز در تور کیش نوروز 95 در نظر گرفته شده است.می توان گفت که 45 درصد از این پارک، فضای سبز است و از گیاهانی که با آب و هوای کیش سازگاری دارند و همچنین از مبلمان های شکیل و زیبا استفاده شده است و دیوارهای کناری پارک با طرح هایی از هنرمندان نقاش کیش مزین شده است.همچنین در این پارک برای رفاه و آسایش مسافران تور کیش آلاچیق هایی تعبیه شده است که مسافران تور کیش می توانند در آنها اسکان داشته باشند و از اوقات خود لذت ببرند.

دریاچه مصنوعی در این پارک شهر ،اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن 20 تا 30 قایق پدالی وجود دارد، تا خانواده ها در فضایی آرام در تور کیش به تفریح بپردازند.برخی از فضاهای این پارک از جمله محوطه ی بازی کودکان ،طوری طراحی شده است که در فصل تابستان دارای سقف می باشد و مردم می توانند در تور کیش از این فضاهای بازی در ایام گرم سال هم استفاده کنند.

 

 

جاذبه های گردشگری مشهد

جاذبه های گردشگری مشهد

 

آبشار اخلمد در مشهد نام آبشاری است که در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و در شهرستان چناران میباشد. اخلمد که از گردشگاههای طبیعی تور مشهد می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم گردشگران تور مشهد بهار 95 می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد. ده اخلمد دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.در تور مشهد نوروز 95 حتما از این آبشار دیدن کنید.

 

 

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تور مشهد در شهرستان کلات آبشار ارتکند و مناظر زیبای اطراف آن است.ارتکند حدود صدو بیست کیلومتری مشهد به سمت کلات قرار دارد و از جاده اصلی بیست کیلومتر فاصله دارد . پنج کیلومتر آن آسفالت شده و پانزده کیلومتر جاده ی خاکی و ناهموار دارد.این آبشار نسبتا مرتفع که از میان کوههای سرسبز منطقه ارتکند به پایین می‌غلتد چشم‌اندازی بدیع و شگرف را برای گردشگران تور لحظه آخری مشهد بوجود آورده است. منطقه ارتکند به دلیل ارتفاعات و ناهمواریهای طبیعی همواره مورد علاقه کوهنوردان در تور مشهد 95  و نیز ورزشکاران می‌باشد.

 

 

هتلهای چهار ستاره مشهد

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین برای گردشگران تور مشهد تعطیلات زمستان 94 هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد زمستان 94 که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

 

 

 

 

هتل طرقبه مشهد که از هتل های چهار ستاره مشهد است در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی تور مشهد و خارجی احداث شده است.این هتل به مساحت 31000 متر مربع و 25000 متر زیر بنا و 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس، کانکت دو تخت مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایش و گرمایش می باشد و مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب درتور مشهد تعطیلات عید 95 یکی ازهتل های 4 ستاره مشهد است و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل می باشد. همچنین سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت 2000 نفر می باشد. جهت رفاه حال مهمانان تور مشهد بهار 95 سرویس گشت درون شهری با خودرو و راننده در اختیار دیده شده است.هتل دارای رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با چشم اندازی بسیار زیبا و از مناطق ییلاقی و در فضای به دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت می باشد و آدرس هتل طرقبه مشهد انتهای بلوار وکیل اباد است .در تور مشهد اسفند 94 این هتل را فراموش نکنید.

 

مناطق گردشگری معروف دبی

مناطق گردشگری معروف دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست ها به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم در تور دبی اسفند 94 این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.در تور دبی 95 حتما از این محله دیدن کنید.

 

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند.  در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور لحظه آخری دبی  ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکزبرای گردشگران تور دبی تعطیلات اسفند 94، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی آن ها درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد.