تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

 

در تور مشهد 94 از این جاذبه دیدن کنید. بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است. این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته .

در تور مشهد شهریور 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهر مشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت . در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد و در سال 56 توسط وزارت فرهنگ و هنر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود. 

 

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد

گنبد سبز مشهد


مقبره میرزا ابراهیم رضوی مشهد

مقبره میرزا ابراهیم رضوی مشهد

 

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید. این آرامگاه متعلق به میرزا ابراهیم اوّل، دومین و بزرگترین واقف سادات رضوی است که از سادات رضوی در زمان صفویه بوده و در سال 1042 ق وفات نموده است . مقبره میرزا ابراهیم  در ملک شخصی خود وی در مجاورت مجموعه فرهنگی‌– تفریحی کوهسنگی در دامنه کوه و انتهای خیابان بهشتی واقع شده که با منظر ایوانی کاشی‌کاری شده جلب‌نظر می‌نماید.

 

در تور مشهد تعطیلات شهریور 94 از این روستای زیبا بازدید کنید

در صحن مقبره تعدادی از علمای قرن اخیر خراسان مدفون هستند. این فضای تاریخی ـ فرهنگی بر جاذبه های کوهسنگی مشهد افزوده است.  بازدید از مقبره میرزا ابراهیم برای همه مسافران تور مشهد آزاد است.

 

 

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

 

 

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از این مدرسه دیدن کنید.مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

در تور مشهد شهریور 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

 

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد


کاخ ملک آباد مشهد

کاخ ملک آباد مشهد

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 بازدید از این کاخ را از دست ندهید.ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. در تور مشهد 94 از این کاخ دیدن کنید. پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.در تور مشهد 94 از بازدید این کاخ لذت خواهید برد

 کاخ ملک آباد مشهد

هتل سی برگ مشهد

 هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد تعطیلات شهریور 94 در این هتل اقامت کنید

 

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

در تور مشهد شهریور 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد

 

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها.

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت

 

 

هتل سی برگ مشهد

ورودی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

لابی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

اتاق هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد