تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

چتر پاراسل در کیش

 

یکی از تفریحات لذت بخش برای جوانان در تور کیش، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است. این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که شما در تور لحظه آخری کیش سوار چتر پاراسل شده و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش می دهد.

طریقه استفاده از این چتر برای مسافران تور کیش تعطیلات تابستان 95 بدین صورت است که ابتدا جلیقه نجات شنا را پوشیده و سپس در جلیقه پاراسل ، که فقط از چند کمربند تشکیل شده است ، قرار می گیرید. پس از نصب بندهای حاصله از چتر پاراسل به جلیثقه مخصوص پاراسل، شخص به حالت کشیدگی کامل پاها، بر کف انتهای قایق مینشید. ضمن اینکه فرد در تور کیش همچنان در جلیثقه پاراسل بر کف قایق نشسته ، با حرکت تدریجی آرام قایق ، چتر پاراسل به هوا برخاسته و بر بالای انتهای قایق قرار می گیرد .هنگامی که سرعت قایق به سرعت مورد نیاز رسید، ناخدای قایق که در رشته پاراسل و همچنین استفاده از دستگاه وینچ ، نیز دارای تجربه کافی است، با مورد توجه قرار دادن تعادل لازم سرعت رها سازی طناب دستگاه وینچ با سرعت قایق، به آرامی اقدام به رها سازی طناب و در نتیجه فاصله گرفتن چتر پاراسل و فرد آویزان در زیر آن ، از کف قایق می گردد .در تور کیش این تفریح را فراموش نکنید.

 

پارک ساحلی میر مهنا در کیش

 

پارک ساحلی میرمهنا در کیش درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ برای مسافران تور کیش 95 دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه در تور کیش تیر 95 است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان در تور کیش لاک پشت های آزاد را تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان در تور کیش برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است.

 

 


اسکله تفریحی کیش

 

اسکله تفریحی کیش، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری در تور کیش تابستان 95 می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی در تور کیش استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. در تور کیش اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 

هتلهای کیش

هتلهای کیش

 

هتل عالی قاپو کیش واقع در انتهای بلوار دریا کیش در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع بنا گردیده است و یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان تور کیش می باشد.معماری هتل آپارتمان عالی قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوری که از دور در تور کیش بهار 95 بسیار جلب توجه می کند.

اگر شما در تور کیش به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و  تهیه غذا و تصمیم گیری درباره ی آن به عهده ی میهمانان تور کیش است. از طرفی هتل به مرکز جزیره کیش و مراکز خرید و تفریحی نزدیک بوده و باعث راحتی گردشگران خواهد بود.از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تدارک دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

 

 

 

 

هتل آرامیس کیش در سال 1385 به مدیریت جناب آقای خادم در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شد. مهندسان برای هتل آرامیس ظرفیت 60 باب اتاق برای اقامت مهمانان تور کیش تابستان 95 هتل به اضافه لابی و رستوران و قسمتهای تاسیساتی را در نظر گرفتند.هتل 4 ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در تور کیشاست. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید در تور کیش با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. در حال حاضر بیش از 60 نفر پرسنل فعال درهتل آرامیس کیش مشغول به پذیرایی از مهمانان محترم تور کیش میباشند.امتیاز ویژه هتل آرمیس کیش موقیعت مکانی آن میباشد که کمتر هتلی از این مزیت برخوردارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 میباشند و با قرار گرفتن هتل آرامیس کیش روبروی بازار پردیس 1 بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.


هتل آپارتمان دیبا مشهد

 

هتل آپارتمان دیبا مشهد

هتل آپارتمان دیبا مشهد هتلی یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. قابل توجه مسافرین تور مشهد که این هتل 1 ستاره فاصله 10 دقیقه ای با حرم امام و بازار رضا دارد و فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 9 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 5 کیلومتری از هتل آپارتمان دیبا مشهد قرار دارد. این هتل برای رفاه حال مسافرین تور مشهد 95 به امکاناتی نظیر کافی شاپ، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، رستوران و پارکینگ مجهز شده اند. اتاق های هتل آپاتمان دیبا مشهد همگی دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی هستند و میهمانان تور مشهد بهار 95 که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند با وجود این امکانات احساس کمبودی نمی کنند. این هتل، اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان دیبا مشهد : مشهد ، خیابان امام رضا، امام رضا 8، بعد از چهار راه اول

هتل آپارتمان دیبا مشهد

هتل آپارتمان دیبا مشهد