تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

اماکن تفریحی کیش


نخلستانهای کیش

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در تور کیش 94 از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است. اغلب جهانگردانی که در سده‌های گذشته از کیش دیدار کرده‌اند به وجود نخلستان های انبوه در این جزیره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جای مانده از دوره های گذشته ایست که در غرب محله سفین واقع شده و میهمانان تور کیش 94 می توانند از آن دیدن نمایند و از جمله زیباترین نخلستان های کیش است که به ویژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازی زیبا و تماشایی دارددر دهه اخیر، سازمان منطقه آزاد کیش در طرح های توسعه فضای سبز جزیره در تور کیش 94 برای نخل اهمیت ویژه أی قائل شده است. نخلستان های طلوع و غروب نمونه هایی از این گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 کیلومتر در شرق جزیره واقع است و نهال های آن در سال 1373 غرص شده اند که میهمانان تور کیش 94 می توانند از آن دیدن نمایند.


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش

جاده دنیا تور کیش 94 همانند یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره بسیار زیبایی را در معرض دید مسافرانی که با پروازهای شبانه به این منطقه سفر می کنند قرار می دهد. ساحل جزیره کیش به دلیل شفاف بودن آب و تمیز بودن آن به گونه ای است که مسافران تور کیش 94 می توانند عمق دریا تا چند متری ببینند و یک آکواریوم طبیعی را در معرض نمایش می گذارد و این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد . گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

بازارهای کیش


بازارپارس خلیج کیش

بازارپارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج در تور کیش 94 یکی از بازارهایی است که بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد .

این بازار نیز در یکی از مناطق بومی نشین جزیره و تقریبا در نزدیکی بازار عربها احداث شده است و بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن انواع پوشاک و لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی ویژه میهمانان تور کیش 94 و ... ارائه میشود .

این بازار به دلیل دوری از مرکز شهر زیاد مورد بازدید مسافران و گردشگران تور کیش 94 قرار نمیگرد .


بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار زیتون تور کیش 94 از لحاظ نوع معماری یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .
در بازار زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای خوب پیدا کنید .
کیف و کفش - روسری ویژه میهمانان تور کیش 94 - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .
این بازار در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری تور کیش 94 - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

مطالب مرتبط:
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 

هتل های کیش


هتل داریوش کیش

 هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش تور کیش 94:

سالن کنفرانس - اتاق بیلیارد- کافى شاپ لابى- روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها ویژه میهمانان تور کیش 94 - گشت سیاحتى جزیره - گشت بازارها - کافی نت - سالن بدنسازی -صبحانه بوفه + ترانسفر

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

 

  

عکس ها و تصاویر هتل داریوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داریوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داریوش کیش . راهرو هتل

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران تور کیش 94 در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برای مسافران تور کیش 94 برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران تور کیش 94 به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند برای میهمانان تور کیش 94 رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) ویژه میهمانان تور کیش 94 می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه ویژه میهمانان تور کیش 94، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده ویژه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش
مطالب مرتبط:

  امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟



امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

هتل مجیک سان تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل در واقع شده است. فرودگاه انتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با ین هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره برای میهمانان تور آنتالیا 94وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

از امکانات هتل ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، استخر روباز، سونا، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، امکانات ضیافت، مرکز سلامت و آبگرم، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل مجیک سان آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا
مطالب مرتبط:

هتل های آنتالیا



هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

 

این هتل 5 ستاره میباشد و در تور آنتالیا 94 ترکیه قرار دارد . این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد . همچنین امکانات تفریحی این هتل مثل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، شیرجه و استخر سر پوشیده می باشد.همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را مانند مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ را فراهم کرده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا 94 مانند خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ و گرمایش ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 است .



هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا


 این هتل 5 ستاره میباشد که برای میهمانان تور آنتالیا 94 شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 میباشد .  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در تور آنتالیا 94 در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا 94 میباشد  .
مطالب مرتبط: